loading...
سی دانلود|اس ام اس
شیک ترین مدل لباس های مجلسی

ویژه خانم های شیک پوش و زیبا



روی عکس کلیک کنید برای دیدن آخرین مدل آرایش عروس و نامزدی،تتو بدن ،کاشت ناخن ،کاشت مژه و ...




برای دیدن لباس هایی که تا بحال ندیده اید
روی عکس کلیک کنید
Admin بازدید : 475 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

یک عضو هیات امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی مراجعه زنان به پزشک مرد ، بدون همراه محرم را حرام دانست.روزنامه الحیاه چاپ لندن روز پنجشنبه نوشت: " شیخ قیس بن محمد آل مبارک " عضو هیات امر به معروف و نهی از منکر که بالاترین نهاد دینی در عربستان سعودی است ، از مراجعه زنان به پزشک مرد بدون همراهی محرم با آنان انتقاد کرده است.وی می گوید که " این اقدام از نظر شرعی حرام است".الحیاه به نقل از شیخ قیس نوشت " زنان در مراجعه به پزشک بدون اینکه فرد محرمی آنها را همراهی کند ، سهل انگاری می کنند که این اقدام شرعا" حرام است.

هیات امر به معروف و نهی از منکر نزدیک به مسئولان سعودی ، متشکل از 21 نفر از شخصیت هایی است که دراین نهاد ، جایگاه ویژه دارند.الحیاه همچنین نوشت که پلیس دینی در منطقه الشرقیه زنان را از مراجعه به مراکز درمانی خصوصی بدون وجود محرم همراه آنان منع کرده است.این روزنامه به نقل از برخی منابع نوشت اعضای هیات امر به معروف و نهی از منکر عربستان ، وارد یک مرکز درمانی سلامت و تغذیه شدند و به زنان مراجعه کننده اجازه ندادند که بدون محرم نزد پزشک تغذیه بروند.
 
عالم عربستانی درمورد مراجعه زنان به پزشک فتوای عجیب داد

مراجعه زنان و مردان عربستانی به مراکز درمانی تغذیه و سلامت در ریاض افزایش یافته است و روزهای مشخصی برای زنان و روزهای دیگری برای مردان با هدف جلوگیری از اختلاط دو جنس درنظر گرفته شده است.به گزارش پارس ناز به نقل از العالم مرگ یک دانشجوی دختر که انتقال وی به بیمارستان برای جلوگیری از اختلاط دو جنس زن و مرد با تاخیر بود و درنهایت به فوت وی منجر شد ، جنجال زیادی در رسانه های عربستانی و پایگاه های اجتماعی ایجاد کرد.

روزنامه"عکاظ" چاپ عربستان هفته گذشته نوشت " آمنه با وزیر" دانشجوی مقطع فوق لیسانس در دانشگاه ملک سعود، ساعت یازده صبح پنجشنبه در داخل دانشکده سکته کرد و با وجود حاضر شدن تیم امداد پزشکی ، مسئولان دانشگاه درراستای عمل به قانون جلوگیری از اختلاط دو جنس ( زن و مرد)، به اعضای تیم پزشکی که مرد بودند ، اجازه ورود به بخش دختران برای نجات جان دانشجوی دختر را ندادند که درنتیجه وی با مرگ دست و پنجه نرم کرد و بعداز دو ساعت جان باخت.آتش سوزی در سال 2002 در مدرسه ای واقع در شهر مکه هم جان پانزده دختربچه را گرفت.
 
در زمان اطفا حریق و نجات جان بچه ها از مدرسه ، ماموران گشت پلیس امر به معروف و نهی از منکر عربستان مداخله می کنند و اجازه نمی دهند که بچه ها از مدرسه همانطور بدون حجاب خارج شوند. بجای کمک کردن به خروج بچه ها و نجات آنها، اگر بچه ها قصد خروج از مدرسه بدون حجاب را داشتند، آنها را کتک می زدند! در این حادثه عده ی زیادی از بچه ها موفق شدند از مدرسه فرار کنند ، اما حدود پانزده تن از آنان جان باختند. فعالان حقوق بشری سر و صدای زیادی به راه انداختند اما همچنان پس از گذشت بیش از ده سال از آن حادثه ، کسی محاکمه نشده است و تغییری در روند قوانین بوجود نیامده است.

منبع: پارس ناز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام خدمت دوستان گرامی . سایت 30download با ارائه جدید ترین مطالب سرگرمی در خدمت شماست . ______________________________________________________ توجه : جهت گذاشتن تبلیغات و نحوه قیمت ها به قسمت تبلیغات بالای سایت مراجعه کنید وبا انتخاب نمودن بنر مورد نظر (به صورت پیام کوتاه ) موافقت خود را اعلام نمایید و پس از واریز کردن مبلغ مورد توافق طرفین بنر شما گذاشته میشود . یاعلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6313
  • کل نظرات : 409
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1375
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 292
  • بازدید امروز : 503
  • باردید دیروز : 2,325
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 503
  • بازدید ماه : 15,073
  • بازدید سال : 142,489
  • بازدید کلی : 11,746,353
  • کدهای اختصاصی
    مدل روز






    مدل لباس مجلسی زنانه 2014

    مدل گوشواره دخترانه طرح 93

    مدل شال ترکی دخترانه تابستان 93

    مدل کت مجلسی مردانه 2014


    طرح های زیبا لاک ناخن دخترانه

    مدل لباس  بهاری دختر بچه ها طرح 93


    طرح های شیک بلوز بانوان مجلسی 2014

    مدل لباس عروس اروپایی 2014


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/8202458.jpg


    مدل های زیبا آرایش چشم عروس

    93


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/9305328.jpg



    مدل های جدید ماکسی بلند زنانه 2014






    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/11195702.jpg



    مدل مانتو های مارک ITAk

    حوادث روز

    اسیدپاشی بر روی همسر سابق به خاطر داشتن خواستگار

    اسید پاشی بروی صورت زن 23 ساله

    توسط شوهر قبلی اش



    قتل خوفناک همسر و مردی در اهواز





    دستگیری عجیب 48 نفر افغانی در 4 خودرو سواری !+ تصاویر

    جای دادن 48 افغانی

    در 4 خودرو 405




    زن محجبه آمریکایی

    مورد آزار اذیت قرار گرفت


    استخدام مانکن روزی 1میلون تومان