loading...
سی دانلود|اس ام اس
شیک ترین مدل لباس های مجلسی

ویژه خانم های شیک پوش و زیبا



روی عکس کلیک کنید برای دیدن آخرین مدل آرایش عروس و نامزدی،تتو بدن ،کاشت ناخن ،کاشت مژه و ...




برای دیدن لباس هایی که تا بحال ندیده اید
روی عکس کلیک کنید
Admin بازدید : 697 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

سینمای ما-ارغوان اشتری: امسال بازیگر مشهور سینمای هند شاهرخ خان بیستمین سالی است که در سینمای هند مشغول فعالیت است. وی در آخرین فیلم یاش چوپرا که آماده نمایش است  همراه کاترینا کایف و آنوشکا شرما  نقش آفرینی کرده است. شاهرخ خان به بهانه بیستمین سالگرد حضورش در سینما از سوی شبکه رادیویی بی‌بی سی اشیا دعوت شد تا سه ساعت نقش یک دی جی را برای شنوندگان رادیو ایفا کند و به سوالات مختلف آن‌ها پاسخ دهد. زمانی که اعلام شد شاهرخ خان در این برنامه حضور دارد، علاقه مندان او از سرتاسر دنیا با برنامه تماس گرفتند از ژاپن گرفته تا روسیه، مالزی و.... پس از این برنامه شاهرخ خان با خبرنگاری به گفت گو نشست و به سوالات مختلف او پاسخ داد. گزیده‌هایی از حرف‌های جالب او را پس ار بیست سال حضور در سینما بخوانید.

درباره موفقیت و شکست فیلم‌هایش

«اغلب موفقیت‌های فیلم‌هایم را به شانس ربط می‌دهند. موفقیت‌های فیلم‌هایم را اتفاق می‌دانند وگناه برآورده نشدن انتظارت اقتصادی از آن‌ها را به فیلمنامه ضعیف نسبت می‌دهند.»
«زمانی که فیلمم نمی‌فروشد می‌گویند فیلنامه ضعیف بود و وقتی که فیلم می‌فروشد به من می‌گویند شانس آوردی. من واقعا نمی‌دانم. فقط آدم‌ها را برای همکاری انتخاب می‌کنم. البته مادامی که حضور من در کنارشان وهمکاری با من آن‌ها را راضی نگه دارد.»
«تا زمانی که کارگردان‌ها با من سخت گیری نکنند وسرم داد نکشند، هرچند بار که بخواهند برداشت‌هایشان را تکرارمی کنم» در ادامه شاهر خ خان می‌گوید که در دوران فیلمبرداری کمترین خواسته را دارد.
«به دوستان و خانواده‌ام می‌گویم که من مثل یک بچه‌ام. سر صحنه با من خوش رفتاری کنید. چندان توقعی هم ندارم، فقط چند فنجان قهوه.»

«فقط زمانی که دارم جلوی دوربین بازی می‌کنم با من مهربان باشید. ماشین‌های مجلل برای آمدن سرصحنه نمی‌خواهم. حتی اتاق مجلل در هتل هم نمی‌خواهم.»

همکاری دوباره با فیلمساز قدیمی یاش چوپرا

 وي درباره آخرین  تجربه همکاری با یاش چوپرا که  فیلمی عاشقانه است و او باید میان آنوشکا شرما و کاترینا کایف یک نفر را برای ادامه زندگی برگزیند، چنين گفت:
«من به مرحله ایی از زندگی رسیده‌ام که حضور در فیلمهای عاشقانه با توجه به این سن وسال کمی نامناسب جلوه می‌کند. حتما باید فیلمنامه حرف عجیب وجدیدی داشته باشد تا بپذیرم. من در طول دوران حرفه ی‌ام چهار یا پنج فیلم مشهور وموفق ایفا کرده‌ام که کم وبیش عاشقانه هستند. داستانهای عاشقانه همیشه شبیه‌اند. دختری را ملاقات می‌کنی، به او علاقه‌مند می‌شوی، از هم جدا می‌شوید دوباره نزد هم بر می‌گردید. در فیلم جدید یاش چوپرا فرصت جوردیگری فکر کردن برای ایفای چنین نقشی پیش امد. من از همکاری با یاش چوپرا لذت می‌بردم. هربارتجربه حضور در کنار او منحصر به فرد است.»

موفقیت او و سینمای هند فراسوی مرزهای این شبه قاره

«زمانی که از شهر دهلی نو به بمبئی آمدم خیلی جوان بودم. فقط می‌خواستم مقابل دوربین بروم و به این راضی بودم. برایم به شهرت رسیدن یا نرسیدن اهمیت نداشت. فقط رضایت از بازیگری برایم مهم بود. نخستین باری که به شهر لندن آمدم برای نمایش فیلم بازیگر بود. زمانی که وارد سالن سینما شدم. سالن مملو از آسیایی‌ها، هندی‌ها، پاکستانی‌ها و سری لانکایی‌هایی بود که از دیدن من شاد شده بودند. شاید شادی آن‌ها به این مساله بر می‌گشت که دور از وطن بودند و دلشان برای فرهنگ زادگاه‌شان تنگ شده بود. سپس یکبار به آلمان رفتم.آلمانی‌ها هم من را دوست داشتند این دیگر کاملا برایم حیرت انگیز بود. یکبار از ان‌ها پرسیدم چرا فیلم‌های من یا در کل سینمای هند را دوست دارند. برخی از ان‌ها چنین توجیهی داشتند که ما برای همه چیز یک دکمه داریم! برای ماشین راندن، برای پله برقی و... اما برای گریستن دکمه ای نداشتیم وتو این رابه ما دادی! (در اینجا خود شاهرخ خان می‌خندد)

توضیح دیگری هم هست. فیلمهای هندی بسیار گرم‌اندو بعضی‌ها فکر می‌کنند که اغراق آمیز هستند، اما زندگی هم همین شکلی است. زندگی یک خطی نیست. مشخص نیست. شما با آدمهای مختلفی در طول زندگی ملاقات می‌کنید. روزهای خوب وبدی را پشت سر می‌گذارید. گاهی که می‌نشینی و زندگی ایت را مرور می‌کنی با خود می‌گویی که زندگی‌ام از تمام فیلمهای ا غراق امیزی که دیده‌ام، عجیب وغریب‌تر بوده است. فیلمهای هندی به یک طریقی همین را چکیده می‌کند وبه شما ارائه می‌دهد در فیلمهای هندی اواز می‌خوانند شادی می‌کنند. فیلم هندی ستایشی از زندگی است.

من خیلی خوشحالم در دورانی در سینمای هند فعالیت کرده‌ام که سینمای هند بیش از گذشته مرز‌ها را درنوردیده است. من بی‌‌نهایت احساس تواضع می‌کنم. وقتی که با آدمهایی مواجه می‌شوم که حتی زبان من را بلد نیستند و این آدم‌ها می‌توانند در مراکش، روسیه، آلمان، اتریش، امریکای جنوبی، لندن و یا هر نقطه دیگری باشند با خودم می‌‌گویم وای خدای من این‌ها فیلم‌هایم را می‌بینند. من توانسته‌ام زبان وفرهنگ را منتقل کنم. خوب به شدت احساس تواضع به من دست می‌دهد چون به یک طریقی توانسته‌ام کار مهمی را در زندگی انجام دهم.»


منبع : سینمای ما
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام خدمت دوستان گرامی . سایت 30download با ارائه جدید ترین مطالب سرگرمی در خدمت شماست . ______________________________________________________ توجه : جهت گذاشتن تبلیغات و نحوه قیمت ها به قسمت تبلیغات بالای سایت مراجعه کنید وبا انتخاب نمودن بنر مورد نظر (به صورت پیام کوتاه ) موافقت خود را اعلام نمایید و پس از واریز کردن مبلغ مورد توافق طرفین بنر شما گذاشته میشود . یاعلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6313
  • کل نظرات : 409
  • افراد آنلاین : 103
  • تعداد اعضا : 1380
  • آی پی امروز : 371
  • آی پی دیروز : 331
  • بازدید امروز : 855
  • باردید دیروز : 848
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 7,236
  • بازدید ماه : 30,394
  • بازدید سال : 186,220
  • بازدید کلی : 11,790,084
  • کدهای اختصاصی
    مدل روز






    مدل لباس مجلسی زنانه 2014

    مدل گوشواره دخترانه طرح 93

    مدل شال ترکی دخترانه تابستان 93

    مدل کت مجلسی مردانه 2014


    طرح های زیبا لاک ناخن دخترانه

    مدل لباس  بهاری دختر بچه ها طرح 93


    طرح های شیک بلوز بانوان مجلسی 2014

    مدل لباس عروس اروپایی 2014


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/8202458.jpg


    مدل های زیبا آرایش چشم عروس

    93


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/9305328.jpg



    مدل های جدید ماکسی بلند زنانه 2014






    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/11195702.jpg



    مدل مانتو های مارک ITAk

    حوادث روز

    اسیدپاشی بر روی همسر سابق به خاطر داشتن خواستگار

    اسید پاشی بروی صورت زن 23 ساله

    توسط شوهر قبلی اش



    قتل خوفناک همسر و مردی در اهواز





    دستگیری عجیب 48 نفر افغانی در 4 خودرو سواری !+ تصاویر

    جای دادن 48 افغانی

    در 4 خودرو 405




    زن محجبه آمریکایی

    مورد آزار اذیت قرار گرفت


    استخدام مانکن روزی 1میلون تومان