loading...
سی دانلود|اس ام اس
شیک ترین مدل لباس های مجلسی

ویژه خانم های شیک پوش و زیبا



روی عکس کلیک کنید برای دیدن آخرین مدل آرایش عروس و نامزدی،تتو بدن ،کاشت ناخن ،کاشت مژه و ...




برای دیدن لباس هایی که تا بحال ندیده اید
روی عکس کلیک کنید
Admin بازدید : 697 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)


آنجلینا جولی، رابرت داونی جونیر و رابین ویلیامز از جمله بازیگران معروف هالیوود هستند که موفق شده‌اند اعتیاد را شکست دهند.
۱٫ رابرت داونی جونیر
خیلی تکان‌دهنده است که بدانید رابرت داونی جونیر بازیگر «آیرون من» و «شرلوک هلمز» تنها شش ساله بود که برای اولین بار ماری جوانا مصرف کرد. او در خانه‌ای بزرگ شد که مواد مخدر به راحتی در دسترس بود. وقتی او به ۲۲ سالگی رسید به شدت با اعتیاد درگیر بود. او به کوکائین، هروئین و موادمخدر دیگر اعتیاد داشت و در فاصله ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ چند بار بازداشت شد. داونی جونیر سال ۲۰۰۲ مصرف موادمخدر را کنار گذاشت و از آن زمان تاکنون زندگی حرفه‌ای‌اش نیز شکوفا شده است. او برای دو فیلم «چاپلین» و «تندر استوایی» نامزد جایزه اسکار شده است.

۲٫ درو باریمور

بازیگری که قرار بود ستاره بدون رقیب سینما در دهه ۱۹۹۰ باشد خیلی زود به دام اعتیاد افتاد. او که در هفت سالگی در «ئی-تی» استیون اسپیلبرگ بازی کرده بود در ۹ سالگی سیگار می‌کشید، در ۱۱ سالگی نوشیدنی الکلی مصرف می‌کرد. در ۱۲ سالگی ماری جوانا و در ۱۲ سالگی کوکائین را تجربه کرد. باریمور در ۱۳ سالگی به مرکز بازپروری فرستاده شد و حتی در ۱۴ سالگی اقدام به خودکشی کرد. او وقتی نوجوانی را رد کرد، به زنی متفاوت بدل شد. «۵۰ قرار اول» و «فرشتگان چارلی» از جمله فیلم‌های این بازیگر کم‌کار هستند. او برای بازی در «باغ‌های خاکستری» برنده جایزه گلدن گلوب شده است.

۳٫ چارلی شین

ستاره محبوب دنیای تلویزیون حضوری به‌یادماندنی در سریال «دو مرد و نصفه» داشت، اما اعتیاد و مشکلات اخلاقی هرگز به او اجازه نداد، حضوری باثبات در سینما داشته باشد. او فرزند مارتین شین بازیگر معروف «اینک آخرالزمان» است. شین از ۱۱ سالگی به مصرف موادمخدر و نوشیدنی‌های الکلی پرداخت. او در سال ۱۹۹۸ چنان در مصرف کوکائین پیش رفت که پدرش شخصا او را به دادگاه معرفی کرد و شین را به مرکز بازپروری فرستادند. او حالا پردرآمدرترین بازیگر تلویزیون است و مدت‌هاست مصرف موادمخدر را کنار گذاشته است.

۴٫ آنجلینا جولی

بازیگر معروف این روزهای هالیوود و همسر براد پیت سال ۱۹۹۸ در مصاحبه‌ای اعتراف کرد تقریبا تمام انواع مواد مخدر را امتحان کرده است، او معتاد به کوکائین، هروئین، اکستازی، LSD و دیگر موادمخدر بوده است. جولی خیلی سال پیش و پس از گذراندن دوران جوانی مواد مخدر را کنار گذاشت و این روزها در کنار بازیگری به فعالیت‌های بشردوستانه هم می‌پردازد. او برای بازی در «دختر ازهم‌گسیخته» برنده جایزه اسکار شده است.

۵٫ رابین ویلیامز
بازیگری که فیلم‌های خانوادگی‌اش مثل «خانم دابت فایر» مشهور هستند زمانی معتاد به کوکائین بود. ویلیامز حتی زمانی که در سینما به شهرت رسیده بود باز هم به مصرف موادمخدر ادامه داد تا اینکه دوست و همکارش جان بلوشی بر اثر مصرف مواد درگذشت. ویلیامز به مرکز بازپروری رفت و اعتیاد را ترک کرد. او برای بازی در «ویل هانتینگ خوب» برنده جایزه اسکار شده است. «انجمن شاعران مرده» و «جومانجی» از فیلم‌های معروف این بازیگر هستند.



منبع

http://www.funpatogh.com/

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام خدمت دوستان گرامی . سایت 30download با ارائه جدید ترین مطالب سرگرمی در خدمت شماست . ______________________________________________________ توجه : جهت گذاشتن تبلیغات و نحوه قیمت ها به قسمت تبلیغات بالای سایت مراجعه کنید وبا انتخاب نمودن بنر مورد نظر (به صورت پیام کوتاه ) موافقت خود را اعلام نمایید و پس از واریز کردن مبلغ مورد توافق طرفین بنر شما گذاشته میشود . یاعلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6313
  • کل نظرات : 409
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1375
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 292
  • بازدید امروز : 911
  • باردید دیروز : 2,325
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 911
  • بازدید ماه : 15,481
  • بازدید سال : 142,897
  • بازدید کلی : 11,746,761
  • کدهای اختصاصی
    مدل روز






    مدل لباس مجلسی زنانه 2014

    مدل گوشواره دخترانه طرح 93

    مدل شال ترکی دخترانه تابستان 93

    مدل کت مجلسی مردانه 2014


    طرح های زیبا لاک ناخن دخترانه

    مدل لباس  بهاری دختر بچه ها طرح 93


    طرح های شیک بلوز بانوان مجلسی 2014

    مدل لباس عروس اروپایی 2014


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/8202458.jpg


    مدل های زیبا آرایش چشم عروس

    93


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/9305328.jpg



    مدل های جدید ماکسی بلند زنانه 2014






    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/11195702.jpg



    مدل مانتو های مارک ITAk

    حوادث روز

    اسیدپاشی بر روی همسر سابق به خاطر داشتن خواستگار

    اسید پاشی بروی صورت زن 23 ساله

    توسط شوهر قبلی اش



    قتل خوفناک همسر و مردی در اهواز





    دستگیری عجیب 48 نفر افغانی در 4 خودرو سواری !+ تصاویر

    جای دادن 48 افغانی

    در 4 خودرو 405




    زن محجبه آمریکایی

    مورد آزار اذیت قرار گرفت


    استخدام مانکن روزی 1میلون تومان