loading...
سی دانلود|اس ام اس
شیک ترین مدل لباس های مجلسی

ویژه خانم های شیک پوش و زیبا



روی عکس کلیک کنید برای دیدن آخرین مدل آرایش عروس و نامزدی،تتو بدن ،کاشت ناخن ،کاشت مژه و ...




برای دیدن لباس هایی که تا بحال ندیده اید
روی عکس کلیک کنید
Admin بازدید : 447 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

آزاده زارعی بازیگر نقش باران در سریال «آوای باران» از اتفاقاتی که در مواجهه با مردم برایش می‌افتد، گفت و اینکه «سیندرلا» آخر سریال همه را غافلگیر می‌کند.

این بازیگر به فارس گفت: «آوای باران» اولین سریالی است که بازی کرده‌ام. البته یک کار دیگر قبلا کار کرده‌ام، ولی همانطور که گفتم این سریال، اولین سریالی است که در آن حضور داشته‌ام.
او گفت: درباره «آوای باران» توضیحی که فقط به من دادند این بود که باران یک شخصیت 2 وجهی است. یک دختری است که بچگی‌اش را در یک خانواده مرفه گذرانده است.

 در واقع این دوگانگی بود که هم ذات بچگی‌اش را نگه دارد با فرهنگی که درآن رشد پیدا کرده است و هم وجهی که از نشست و برخاست با تیم شکیب در او رسوخ کرده است.

طبق صحبت‌هایی که با آقای سهیلی‌زاده کرده بودم، باران فقط جاهایی که عصبانی می‌شود، ‌لحن لاتی‌اش بیرون می‌زند و در باقی موارد ذات دختر شاهزاده و مؤدبش را دارد. فقط جاهایی که عصبانی می‌شد این لحنش بالا می‌رفت. یعنی در برخورد با موقعیت‌ها لحنش عوض می‌شد. من پیش از این مشاهدات با آقای سهیلی‌زاده خیلی حرف زدم و شخصیت باران با راهنمایی‌های ایشان و البته شخصیت‌پردازی نویسندگان در فیلمنامه به باران رسیدم. حتی جاهایی باران زیادی لات می‌شد که آقای سهیلی‌زاده جلوی آن را می‌گرفت و می‌گفت که نه زیاد است و کمش کن.

او درباره نام سیندرلا که روی این شخصیت است، توضیح داد: بچه‌ها به او این نام را داده‌اند و رویش مانده است. حتی در یک قسمتی شکیب به باران می‌گوید که تو با بقیه فرق می‌کنی.اسم سیندرلا یک نوستالوژی برای خود باران دارد و در دوران کودکی هم قصه‌ای که زیور برای او تعریف می‌کند سیندرلا و ماجراهای نامادری‌اش است. تا اینکه بعدها وقتی که در آن خرابه به او می‌‌گویند سیندرلا، خودش هم با این نام انگار ارتباط برقرار می‌کند و آن را دوست دارد. به خاطر اینکه یاد زیور می‌‌افتد و فکر می‌کند او نامادری‌اش بوده و حالا او آواره شده. در حقیقت باران خودش از اسم سیندرلا استقبال می‌کند و تا آخر هم سیندرلا می‌ماند.

او ادامه داد: شما شک نکنید ما مخاطب را غافلگیر می‌کنیم. قول می‌دهیم در مورد تمام کاراکترها بیننده را غافل می‌کند.

اودرباره همبازی شدن با بازیگران شناخته شده این سریال گفت: جلوی آقای احمدی بازی کردن سخت است، چون من می‌دیدمش و بازی ایشان را دوست دارم. تک تک‌ بازیگران به من کمک کردند و فقط لذت بردم از اینکه با آنها همکاری داشتم.

البته همه چیز زیر نظر آقای سهیلی‌زاده بود. در نهایت آقای سهیلی‌زاده بودند که می‌گفتند چه چیزی باید انجام شود و چه چیزی نباید انجام شود، در حد یک همفکری بله.سریال‌هایی که آقای سهیلی‌زاده می‌سازنند پرمخاطب است و به نظر من ایشان یک روانشناس هستند و می‌دانند مخاطب را چطوری پای تلویزیون بنشانند و آنها کار را دنبال کنند. به نظر من هیچ آدمی اتفاقی سریال آقای سهیلی‌زاده را نمی‌بیند. به اسم آقای سهیلی‌زاده شروع می‌کنند و می‌بینند و با داستان جلو می‌روند و برای من آرزو بوده، چون آقای سهیلی‌زاده بازیگر معرفی می‌کنند و هر کسی دوست در کار آقای سهیلی‌زاده بازی کند.

او درباره نقش خود گفت: خیلی دلشان برایم سوخته. چون فکر می‌کنند من هم همین زندگی را دارم ولی دلشان واقعا سوخته. همه فکر کرده بودند واقعا من در همین زندگی هستم و دلشان برایم سوخته است. من به یکی از بچه‌های آشنایمان هدیه‌ای دادم و حتی من را ندیده بود، ولی گفته بود به سیندرلا بگویید چون گدا است و پول ندارد این هدیه‌اش را من نمی‌گیرم از او! و وقتی یک بچه تو را باور می‌کند و فکر می‌کند تو پول نداری و در گداها بزرگ شدی حتی گفته بود حالا که این هدیه را به من داده ناهار دعوتش کنیم بیاید ناهار بخورد و حداقل گرسنه نماند! این خیلی برای من حس عجیبی داشت که شخصیتی را بازی کنی و یک بچه کوچک اینقدر تاثیر بگیرد.

او افزود: همه حتی افراد نزدیک از من پرسیدند آخر داستان چه می‌شود، ولی من نه می‌خواهم و نه اجازه دارم که بگویم، مدتی پیش ماشین من را دزد زده بود و وقتی زنگ زدم پلیس 110 آمده بود و گفت اااا... باران و اصرار کرد که پایان سریال را برایش تعریف کنم. گفت فقط بگو آخر قصه باران به فرید می‌رسد؟ گفتم من نمی‌توانم بگویم. ولی من می‌دانم شما پیگیر کارهایم هستید. او در پایان گفت: من قسمت بعدی را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم، حتی فیلمنامه می‌خوانم و چند تا سکانس جلوتر را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم تازه خودم که در فضای این کار هستم، هیچ پیش‌بینی‌ نمی‌توانم بکنم برای این کار و هیچکس هم نمی‌تواند. طبیعتاً هر بازیگری که کار می‌کند دوست دارد آخرش همه را شگفت‌زده بکند و من هم دوست دارم و طبیعی است.

منبع: پارسینه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام خدمت دوستان گرامی . سایت 30download با ارائه جدید ترین مطالب سرگرمی در خدمت شماست . ______________________________________________________ توجه : جهت گذاشتن تبلیغات و نحوه قیمت ها به قسمت تبلیغات بالای سایت مراجعه کنید وبا انتخاب نمودن بنر مورد نظر (به صورت پیام کوتاه ) موافقت خود را اعلام نمایید و پس از واریز کردن مبلغ مورد توافق طرفین بنر شما گذاشته میشود . یاعلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6313
  • کل نظرات : 409
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1375
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 292
  • بازدید امروز : 1,036
  • باردید دیروز : 2,325
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,036
  • بازدید ماه : 15,606
  • بازدید سال : 143,022
  • بازدید کلی : 11,746,886
  • کدهای اختصاصی
    مدل روز






    مدل لباس مجلسی زنانه 2014

    مدل گوشواره دخترانه طرح 93

    مدل شال ترکی دخترانه تابستان 93

    مدل کت مجلسی مردانه 2014


    طرح های زیبا لاک ناخن دخترانه

    مدل لباس  بهاری دختر بچه ها طرح 93


    طرح های شیک بلوز بانوان مجلسی 2014

    مدل لباس عروس اروپایی 2014


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/8202458.jpg


    مدل های زیبا آرایش چشم عروس

    93


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/9305328.jpg



    مدل های جدید ماکسی بلند زنانه 2014






    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/11195702.jpg



    مدل مانتو های مارک ITAk

    حوادث روز

    اسیدپاشی بر روی همسر سابق به خاطر داشتن خواستگار

    اسید پاشی بروی صورت زن 23 ساله

    توسط شوهر قبلی اش



    قتل خوفناک همسر و مردی در اهواز





    دستگیری عجیب 48 نفر افغانی در 4 خودرو سواری !+ تصاویر

    جای دادن 48 افغانی

    در 4 خودرو 405




    زن محجبه آمریکایی

    مورد آزار اذیت قرار گرفت


    استخدام مانکن روزی 1میلون تومان