loading...
سی دانلود|اس ام اس
شیک ترین مدل لباس های مجلسی

ویژه خانم های شیک پوش و زیبا



روی عکس کلیک کنید برای دیدن آخرین مدل آرایش عروس و نامزدی،تتو بدن ،کاشت ناخن ،کاشت مژه و ...




برای دیدن لباس هایی که تا بحال ندیده اید
روی عکس کلیک کنید
Admin بازدید : 392 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (1)




نسیم: مهم‌ترین محورهای سخنان امروز محمدباقر نوبخت بدین شرح است:

- در بودجه سال 93 حدود چهار دستگاه مبنای بودجه عملیاتی قرار گرفته‌اند و به بقیه دستگاه‌ها گفته شده که پایه‌ریزی و مقدمات بودجه عملیاتی را برای لایحه سال‌های آینده عملیاتی کند

- از یک سو لایحه بودجه سال 93 ملهم از اسناد فرادستی نظام است و از سوی دیگر از تجارب بین‌المللی و ملی بهره گرفته است.

- نوبخت با بیان اینکه حفظ سند چشم‌انداز 20 ساله کشور ایران باید کشوری توسعه یافته شود تصریح کرد: نخستین برنامه 5 ساله برای رسیدن به این اهداف در برنامه چهارم دنبال شد که مورد توجه برای برنامه‌ریزی بوده است و سال 93 سال چهارم برنامه پنجم است.

- برای بودجه عمرانی سال آینده 37 هزار میلیادر تومان در نظر گرفته شده است که به نسیت پیش‌بینی تحقق 11 هزار میلیارد تومانی امسال سه برابر شده و قطعا قابل تحقق است اما تنها محل بودجه عمرانی این نیست بلکه از منابع خارجی هم با کمک مجلس برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده خواهد شد.

- هفت تا هشت میلیارد دلار از فاینانس خارجی آماده است و طرح‌های آن در شورای اقتصاد تعیین شده و به زودی تامین مالی می‌شود در نتیجه نگران رکود نباید بود.

- از سه هزار طرح نیمه‌تمام 246 طرح با پیشرفت فیزیکی 80 درصد به بالا در سال 93 تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

- در بخش حمل و نقل 189 کیلومتر بزرگراه به بهره‌برداری خواهد رسید.

- در بخش عمران شهری 57 کیلومتر مترو در شهرهای مختلف احداث خواهد شد.

- حقوق کارمندان دولت سال آینده ۱۸ درصد افزایش داده می‌شود و نرخ دلار در بودجه ۹۳ بین ۲۵۸۸ تا ۲۶۵۰ تومان تعیین شده است.

- برخی می گویند بودجه 50 هزار میلیارد کسری دارد که صریحا می گوییم لایحه بودجه 93 که تقدیم مجلس شده است کسری ندارد.

- منابع مالی بودجه در چهار بخش عمومی و دفاعی تغییر اندکی داشته و در اجتماعی و فرهنگی با بیشترین افزایش و در اقتصادی با اندکی افزایش روبه‌رو بوده است علت آن تمرکز دولت در امور اجتماعی، فرهنگی، آموزش و بهداشت درمان است.

- برای سال آینده رشد اقتصادی 3 درصد ، رشد سرمایه‌گذاری 1.9 درصد، تورم 21 تا 24 درصد، رشد نقدینگی 18 تا 20 درصد و نرخ بیکاری 12.6 درصد، واردات برای امسال منفی 26 درصد پیش‌بینی می‌شود و سال آینده رشد 11 درصد، صادرات غیرنفتی برای سال گذشته 3.5 درصد و برای سال آینده، 10 درصد پیش‌بینی شده است.

- در بودجه دو محور اصلی داریم یک بودجه دستگاه‌های دولتی که بودجه عمومی خوانده می‌شود و دو بودجه شرکت‌های دولتی که مجموع این دو کل بودجه کشور را تشکیل می‌دهد.

- معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور درباره میزان کل بودجه کشور در سال 93 گفت: این بودجه در لایحه ارائه شده به مجلس 782 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که نسبت به سال 92 رشد 7.5 درصدی را نشان می‌دهد. البته این موضوع به معنی افزایش خرج‌های دولت نیست چرا که در لایحه ارائه شده بودجه عمومی کاهش یافته است.

- نوبخت ادامه داد: در لایحه بودجه سال 93 بودجه عمومی 194 هزار میلیارد تومان اعلام شده که نسبت به سال گذشته کاهش 7.3 درصدی را نشان می‌دهد که اگر نرخ تورم را به جای نرخ واقعی محاسبه کنیم این درصد کاهش بیشتری نیز می‌یابد.

- در لایحه ارائه شده به مجلس بودجه دستگاه‌های دولتی 587 هزار میلیارد تومان اعلام شده است که نسبت به سال گذشته رشدی 9.6 درصدی را نشان می‌دهد.

- وی در رابطه با میزان منابع در نظر گرفته شده در بخش درآمدها، گفت: در سال 93 در حوزه درآمدها 92 هزار میلیارد تومان منابع در نظر گرفته شده است که بخش عمده آن از طریق درآمدهای مالیاتی و حقوق گمرکی خواهد بود این رقم در سال 92، 90.6 هزار میلیارد تومان بود که در سال آینده رشدی 2.3 درصدی را خواهد داشت.

- معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور با تاکید بر این‌ نکته که نرخ مالیات در سال آینده در بسیاری از حوزه‌ها افزایش نخواهد یافت گفت: دلیل اصلی این افزایش درآمدهای پیش‌بینی شده کمکی است که بنا شده دولت به سازمان امور مالیاتی بکند.

- روش فعلی اجرای یارانه‌ها مطلبوب نیست و اتلاف منابع ملی است. یک عده بدون تردید به یارانه نیازمند و عده‌ای دیگر هم نیازی ندارند بر این پایه هدفمندی یارانه‌ها در سال 93 با تحول اساسی اجرا خواهد شد اما دولت برای جزئیات آن لایحه مستقل در ماه‌های آینده به مجل ارائه می‌دهد.

- از ابتدای سال تاکنون 11 هزار و 800 میلیارد تومان از بودجه عمومی به یارانه‌ها علاوه بر منابع آب تخصیص داده شده است. آیا هدفمندی به دونبال این بود یا قرار بود 50 درصد از منابع از اصلاح قیمت‌ حامل‌ها به مردم و 50 درصد صرف عمران توسعه شود؟!

- از ابتدای فروردین ماه سال 93 شیوه جدید هدفمندی یارانه‌ها به اجرا در خواهد آمد اما جزئیات آن بعدا اعلام می‌شود.

- دولت در راستای تأکید شخص رئیس‌جمهور دو سبد کالایی برای خانوارهای جامعه هدف درنظر گرفته که یک سبد در بهمن‌ماه و سبد دیگر در اسفندماه توزیع خواهد شد این سبد شامل مواد غذایی و اینکه به چه کسانی توزیع می‌شود بعدا اعلام می‌شود.

- دولت موظف است تعهدات دولت قبلی درخصوص مسکن مهر را به سرانجام برساند اما برای تامین منابع آن از بانک مرکزی پول پرفشار دریافت نمی‌کند. اما دولت برای تامین مسکن اقشار کم درآمد مسکن اجتماعی را با قوت ادامه می‌دهد و طرح جدید معایب مسکن مهر را نخواهد داشت.

- برای سال آینده 31 درصد درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی واریز خواهد شد که 26 درصد آن پایه سال 92 و 3 درصد به خاطر سال آینده اضافه شده و 2 درصد بابت استقراض دولت گذشته برای عیدانه آخر سال 91 خواهد بود.

- نوبخت در رابطه با میزان افزایش حقوق کارمندان در سال آینده گفت:‌ همانطور که پیش از این اعلام شده حقوق کارمندان در سال آینده 17.5 درصد افزایش خواهد یافت و به حساب آن‌ها با این تغییر واریز خواهد شد. برای مبلغ پاداش پیش از این عید نیز 503 هزار تومان در نظر گرفته شده که در ایام اسفند به حساب کارمندان واریز خواهد شد.

منبع: وبگردی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام خدمت دوستان گرامی . سایت 30download با ارائه جدید ترین مطالب سرگرمی در خدمت شماست . ______________________________________________________ توجه : جهت گذاشتن تبلیغات و نحوه قیمت ها به قسمت تبلیغات بالای سایت مراجعه کنید وبا انتخاب نمودن بنر مورد نظر (به صورت پیام کوتاه ) موافقت خود را اعلام نمایید و پس از واریز کردن مبلغ مورد توافق طرفین بنر شما گذاشته میشود . یاعلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6313
  • کل نظرات : 409
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1375
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 243
  • بازدید امروز : 241
  • باردید دیروز : 577
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,725
  • بازدید ماه : 10,214
  • بازدید سال : 137,630
  • بازدید کلی : 11,741,494
  • کدهای اختصاصی
    مدل روز






    مدل لباس مجلسی زنانه 2014

    مدل گوشواره دخترانه طرح 93

    مدل شال ترکی دخترانه تابستان 93

    مدل کت مجلسی مردانه 2014


    طرح های زیبا لاک ناخن دخترانه

    مدل لباس  بهاری دختر بچه ها طرح 93


    طرح های شیک بلوز بانوان مجلسی 2014

    مدل لباس عروس اروپایی 2014


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/8202458.jpg


    مدل های زیبا آرایش چشم عروس

    93


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/9305328.jpg



    مدل های جدید ماکسی بلند زنانه 2014






    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/11195702.jpg



    مدل مانتو های مارک ITAk

    حوادث روز

    اسیدپاشی بر روی همسر سابق به خاطر داشتن خواستگار

    اسید پاشی بروی صورت زن 23 ساله

    توسط شوهر قبلی اش



    قتل خوفناک همسر و مردی در اهواز





    دستگیری عجیب 48 نفر افغانی در 4 خودرو سواری !+ تصاویر

    جای دادن 48 افغانی

    در 4 خودرو 405




    زن محجبه آمریکایی

    مورد آزار اذیت قرار گرفت


    استخدام مانکن روزی 1میلون تومان