loading...
سی دانلود|اس ام اس
شیک ترین مدل لباس های مجلسی

ویژه خانم های شیک پوش و زیبا



روی عکس کلیک کنید برای دیدن آخرین مدل آرایش عروس و نامزدی،تتو بدن ،کاشت ناخن ،کاشت مژه و ...




برای دیدن لباس هایی که تا بحال ندیده اید
روی عکس کلیک کنید
Admin بازدید : 511 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

 ندا سپانلو - مجری انتخاب شده برای گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور - درخصوص اولین تجربه حضور سه مجری در مقابل رییس جمهور اظهار کرد: اتفاق جدید، جالب و ساختارشکنانه‌ای بود که موفق شد.

او در عین حال افزود: اتفاقی که شب گذشته در اجرا صورت گرفت، فتح بابی شد برای اینکه ساختار کلیشه‌یی و خیلی یکنواختی که معمولا در گفت‌وگو با رییس جمهور صورت می‌گرفت، شکسته شود.

ندا سپانلو یکی از مجریان انتخاب شده برای گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور در شامگاه سه‌شنبه بود که بیشتر پرسش‌های اقتصادی را از حسن روحانی پرسید.

سپانلو فعالیتش را از سال 77 در معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما شروع کرد و پس از آن در رادیو به تولید برنامه‌هایی همچون کنکاش و زیر ذره‌بین پرداخته است.


او در همین حین در تلویزیون هم فعالیت داشته و برنامه‌های مختلفی از جمله اقتصاد روز، بدون حاشیه، تجارت جهانی ایرانیان، صبح عالی بخیر، راهبرد اقتصادی، جهش و… را تولید یا اجرا کرده است. وی همچنین مدتی تهیه‌کننده برنامه «روز از نو» بوده است.

*** تسلطم به موضوع برایم مهم است، نه مجری خانم بودن
سپانلو در گفت‌و‌گویی درباره تمایل تلویزیون به اجرای گفت‌وگوی زنده رییس جمهور توسط یک مجری خانم، گفت: در گفت‌وگوهای اینچنین که رییس جمهور عملکرد خود را ارائه می‌دهد، اینکه چقدر در حوزه‌ای که می‌خواهم سوال بپرسم، تسلط دارم برایم اهمیت دارد نه حضورم به عنوان یک خانوم. از لحظه‌ای که از من دعوت شد این گفت‌گو را انجام بدهم، اصلا به این فکر نکردم که یک خانم روبه‌روی رییس جمهور می‌نشیند، یا من به عنوان یک مجری خانم در این گفت‌وگو شرکت کرده‌ام.

وی ادامه داد: برنامه شب گذشته به دلیل اینکه در سه حوزه مختلف اقتصادی، فرهنگی - اجتماعی و حوزه سیاسی و سیاست‌ خارجی تقسیم شده بود، حضور سه مجری اقدام خوبی بود تا از کسانی که بیشتر در این حوزه‌ها کار کرده‌اند، استفاده شود و سوالات تخصصی‌تری پرسیده شود.

این مجری درخصوص اولین تجربه حضور سه مجری در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با رییس‌جمهور گفت: اینکه سه مجری با رییس جمهور بنشینند، با توجه به اینکه زمان خوبی هم به این گفت‌وگو اختصاص داده شده بود، به نظرم اتفاق جدید، جالب و ساختارشکنانه‌ای بود.

او درخصوص این نحوه اجرا که برای اولین‌بار صورت می‌گرفت، گفت: من خودم از این روش استقبال کردم و راحت بودم؛ یعنی احساس نکردم زمانی که لازم بود به حوزه‌ی اقتصادی، اختصاص پیدا کند، کم بود یا مجبور شوم زمان را از بقیه بگیرم.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/09/144609.jpg
گفت‌وگوی تلویزیونی حسن روحانی رییس‌جمهور

سپانلو با اعتقاد بر اینکه اتفاقی که شب گذشته در اجرا صورت گرفت، اتفاق خوبی بود، گفت: به نظرم این اتفاق فتح بابی باشد برای اینکه ساختار کلیشه‌ای و خیلی یکنواختی که پیش از این در گفت‌وگو با رییس جمهور صورت می‌گرفت، شکسته شود، از طرح‌های جدید برای اجرا استفاده شود و همچنین اجراهای مختلف افراد مورد محک قرار گیرد.

*** بین مجری‌ها ناهماهنگی ندیدم
این مجری در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درخصوص اینکه به نظر می‌رسید در بخش‌هایی از این گفت‌وگو ناهماهنگی در نحوه‌ی طرح سوالات وجود داشت و تفکیک موضوعی نشده بود، گفت: تفکیک به شکل آن مرز‌بندی جدی‌ که مثلا به عنوان مثال من به مساله توافق ژنو وارد نشوم یا دوستان دیگر وارد بحث موارد اقتصادی نشوند، نبود. اما عمده‌ پرسش‌های اقتصادی را من مطرح کردم و دوستان نیز در حوزه‌ی خودشان سوالاتی را مطرح کردند. قاعدتا به عنوان نمایندگان افکار عمومی می‌توانستیم سوال‌هایی که به ذهنمان می‌رسید را از رییس جمهور بپرسیم.

سپانلو همچنین تأکید کرد: کلا با ساختار این شیوه اجرا مشکلی نداشتم و ساختار خوب و جدیدی بود؛ در عین حال که این نوع ساختار برای معاونت اطلاع‌رسانی و ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ریسک بود و به نظرم جواب داد.

او در عین حال اظهار کرد: ابتکاری که در نحوه اجرا به خرج دادند، بد نبود.

سپانلو در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسید در بخش‌هایی ناهماهنگی‌هایی وجود داشت، توضیح داد: عدم هماهنگی ندیدم؛ ما سه مجری بودیم که پیش از این هرگز در کنار هم اجرا نکرده‌ بودیم. خیلی مهم است کسانی که قرار است در اجرای یک برنامه با یکدیگر پارتنر شوند، با روحیات یکدیگر در حین اجرا آشنا باشند. در شرایطی که ما این آشنایی و اولین تجربه را نداشتیم، هماهنگی‌مان خیلی خوب بود و حتی در پایان برنامه برای خودمان عجیب بود که هیچ جایی نشد که وارد حوزه هم شویم.

*** آنچه بیننده می‌بیند با اتفاقات پشت دوربین متفاوت است
این مجری در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه برای اولین‌بار در بخش اجرا مقابل رییس جمهور قرار می‌گرفت، استرسی نداشت؟ توضیح داد: با توجه به روحیه‌ای که دکتر روحانی داشت، بسیار پرانرژی و با روحیه مثبت و روی گشاده به سوال‌های ما جواب می‌داد. بنابراین کاملا احساس آرامش و راحتی داشتم اما باز هم چیزی که بیننده می‌بیند با اتفاقاتی که در پشت دوربین صورت می‌گیرد، متفاوت است.

ندا سپانلو در پایان گفت‌وگوی خود گفت: به عنوان خبرنگاری که سال‌ها در حوزه‌ اقتصادی کار کرده‌ام، بیشتر دغدغه‌ام این بود که مسائل اقتصادی را بپرسم و خیلی جنسیتی به این قضیه نگاه نکردم.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام خدمت دوستان گرامی . سایت 30download با ارائه جدید ترین مطالب سرگرمی در خدمت شماست . ______________________________________________________ توجه : جهت گذاشتن تبلیغات و نحوه قیمت ها به قسمت تبلیغات بالای سایت مراجعه کنید وبا انتخاب نمودن بنر مورد نظر (به صورت پیام کوتاه ) موافقت خود را اعلام نمایید و پس از واریز کردن مبلغ مورد توافق طرفین بنر شما گذاشته میشود . یاعلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6313
  • کل نظرات : 409
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 1380
  • آی پی امروز : 322
  • آی پی دیروز : 331
  • بازدید امروز : 575
  • باردید دیروز : 848
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 6,956
  • بازدید ماه : 30,114
  • بازدید سال : 185,940
  • بازدید کلی : 11,789,804
  • کدهای اختصاصی
    مدل روز






    مدل لباس مجلسی زنانه 2014

    مدل گوشواره دخترانه طرح 93

    مدل شال ترکی دخترانه تابستان 93

    مدل کت مجلسی مردانه 2014


    طرح های زیبا لاک ناخن دخترانه

    مدل لباس  بهاری دختر بچه ها طرح 93


    طرح های شیک بلوز بانوان مجلسی 2014

    مدل لباس عروس اروپایی 2014


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/8202458.jpg


    مدل های زیبا آرایش چشم عروس

    93


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/9305328.jpg



    مدل های جدید ماکسی بلند زنانه 2014






    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/11195702.jpg



    مدل مانتو های مارک ITAk

    حوادث روز

    اسیدپاشی بر روی همسر سابق به خاطر داشتن خواستگار

    اسید پاشی بروی صورت زن 23 ساله

    توسط شوهر قبلی اش



    قتل خوفناک همسر و مردی در اهواز





    دستگیری عجیب 48 نفر افغانی در 4 خودرو سواری !+ تصاویر

    جای دادن 48 افغانی

    در 4 خودرو 405




    زن محجبه آمریکایی

    مورد آزار اذیت قرار گرفت


    استخدام مانکن روزی 1میلون تومان