loading...
سی دانلود|اس ام اس
شیک ترین مدل لباس های مجلسی

ویژه خانم های شیک پوش و زیبا



روی عکس کلیک کنید برای دیدن آخرین مدل آرایش عروس و نامزدی،تتو بدن ،کاشت ناخن ،کاشت مژه و ...




برای دیدن لباس هایی که تا بحال ندیده اید
روی عکس کلیک کنید
Admin بازدید : 681 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)


صحبت‌های شب گذشته مهناز افشار در تلویزیون
شب گذشته مهناز افشار بازیگر سینما مهمان برنامه «هفت» بود. فیلم های آتش بس، برف روی كاج ها، سالاد فصل، سعادت آباد و قصه پریا كه مهناز افشار در آنها ایفای نقش كرده بود در نظر سنجی برنامه هفت...

شب گذشته «مهناز افشار» بازیگر سینما مهمان برنامه «هفت» بود . او در این برنامه از تأثیر نابازیگران و اسفتاده كارگردانان از آنها در سینما گفت : من زمانی كه به سینما وارد شدم تحصیلات آكادمیك نداشتم ، بنابراین به نظرم اگر برای نابازیگر كار جدی باشد، می تواند در سینما ماندگار شود، زیرا ورود به سینما می تواند آسان باشد.

وی ادامه داد : سینما ، مادری است كه می تواند فرزندهای مختلفی داشته باشد و سینما برای همه است و نابازیگر هم روزی بازیگر می شود.

افشار در خصوص تعهد بازیگران در سینمای ایران گفت : من به موضوع تعهد شخصی نگاه می كنم ، یعنی به خودم ، به باورها ، روح و قلبم متعهدم و اگر سیر تعاملی هنر را یافتم به دلیل تعهدی بود كه با خودم داشتم و اگر كسی تعهد را درست ایفا نكند ، مسیر تعالی هنر را درست نخواهد رفت.

شب گذشته در برنامه هفت فیلم های «آتش بس» ، «برف روی كاج ها» ، «سالاد فصل» ، «سعادت آباد» و «قصه پریا» كه «مهناز افشار» در آنها ایفای نقش كرده بود ،‌در نظرسنجی قرار گرفت كه «افشار» نظر خود را در رابطه با این نظرسنجی اعلام كرد :‌ من همه این فیلم ها را دوست دارم ، اما اگر بخواهم رتبه بندی كنم «برف روی كاج ها» را بیشتر  دوست دارم ، اما فیلم های «سالاد فصل» و «قصه پریا» كه كارگردانی آنها را «فریدون جیرانی» بر عهده داشت برای من بسیار ارزشمند است، زیرا خود «فریدون جیرانی» مملو از ذوق ، شوق و خلاقیت است و در حین انجام كار بازی بازیگران را می بیند و این موضع «خسته نباشی» بسیار پراهمیت برای بازیگر است. زیرا می داند كارش و بازی كه ارائه می دهد ، دیده می شود و نقاط قوت و ضعف بازی ها را مورد بررسی قرار می دهند.

بازیگر «برف روی كاج ها» در خصوص كارهای تئاتری كه اخیرا انجام  داده ، گفت : صحنه نمایش ، صحنه آموختن است كه باید احترام آن را به واقع حس وحفظ كرد. من بازیگر تئاتری نبودم كه وارد سینما شدم و ادعایی در این زمینه ندارم ، حتی  وارد صحنه تئاتر می شوم و قرص می خورم تا آرامش خودا را بتوانم حفظ كنم. زیرا تئاتر حوصله ای را می طلبد كه در من آنقدر نیست ،‌اما دوست دارم سالی یك تئاتر كار كنم.

وی ادامه داد : 2 كار تئاتر اخیر من ، تئاترهای روز و نزدیك به سینما بود و تأثیر بازیهای تئاتر در سینما نمایان می شود ، زیرا حسی كه بازیگر تئاتر می گیرد تا آخر باید حفظ كند و فرصت «كات» ندارد و این موضوع كمك بزرگی در سینما است.

بازیگر «سعادت آباد» در خصوص نقدهایی كه به بازی وی می شود ، گفت : ابتدا همه اظهار داشتند كه من بازیگر بدنه و گیشه هستم و با احترام به همه این افراد باید بگویم فیلمی محترم است كه تماشاچی عام و خاص آنرا دوست داشته باشند و تكنیكی در آن صورت نگیرد.
افشار با اشاره به فیلم «متروپل» افزود : فیلم «متروپل» لحظه نابی است كه بعد از همه سال در اختیار من قرار گرفت و همه خستگی من را برطرف كرد و در  این فیلم من «خاتون» كیمیایی هستم.

«افشار» در خصوص فیلم «هیچ كجا، هیچ كس» اظهار داشت : این فیلم ،‌ فیلمی متفاوت است كه جسارت فراوانی برای ساخت می خواست.

بازیگر فیلم «پل چوبی» در آخر از دغدغه خود در این روزها گفت :  امیدوارم مردم ابتدا با خود و بعد با جهان در صلح باشند و به قول «حامد بهداد» :‌«امیدوارم روزی برسد كه همه تفكرات و سلایق در كنار هم و در زیر یك سقف با هم كار كنند و صف های طولانی راكنار سینما ببینیم.» 



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : cinemakhabar.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام خدمت دوستان گرامی . سایت 30download با ارائه جدید ترین مطالب سرگرمی در خدمت شماست . ______________________________________________________ توجه : جهت گذاشتن تبلیغات و نحوه قیمت ها به قسمت تبلیغات بالای سایت مراجعه کنید وبا انتخاب نمودن بنر مورد نظر (به صورت پیام کوتاه ) موافقت خود را اعلام نمایید و پس از واریز کردن مبلغ مورد توافق طرفین بنر شما گذاشته میشود . یاعلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6313
  • کل نظرات : 409
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1375
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 292
  • بازدید امروز : 685
  • باردید دیروز : 2,325
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 685
  • بازدید ماه : 15,255
  • بازدید سال : 142,671
  • بازدید کلی : 11,746,535
  • کدهای اختصاصی
    مدل روز






    مدل لباس مجلسی زنانه 2014

    مدل گوشواره دخترانه طرح 93

    مدل شال ترکی دخترانه تابستان 93

    مدل کت مجلسی مردانه 2014


    طرح های زیبا لاک ناخن دخترانه

    مدل لباس  بهاری دختر بچه ها طرح 93


    طرح های شیک بلوز بانوان مجلسی 2014

    مدل لباس عروس اروپایی 2014


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/8202458.jpg


    مدل های زیبا آرایش چشم عروس

    93


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/9305328.jpg



    مدل های جدید ماکسی بلند زنانه 2014






    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/11195702.jpg



    مدل مانتو های مارک ITAk

    حوادث روز

    اسیدپاشی بر روی همسر سابق به خاطر داشتن خواستگار

    اسید پاشی بروی صورت زن 23 ساله

    توسط شوهر قبلی اش



    قتل خوفناک همسر و مردی در اهواز





    دستگیری عجیب 48 نفر افغانی در 4 خودرو سواری !+ تصاویر

    جای دادن 48 افغانی

    در 4 خودرو 405




    زن محجبه آمریکایی

    مورد آزار اذیت قرار گرفت


    استخدام مانکن روزی 1میلون تومان