loading...
سی دانلود|اس ام اس
شیک ترین مدل لباس های مجلسی

ویژه خانم های شیک پوش و زیبا



روی عکس کلیک کنید برای دیدن آخرین مدل آرایش عروس و نامزدی،تتو بدن ،کاشت ناخن ،کاشت مژه و ...




برای دیدن لباس هایی که تا بحال ندیده اید
روی عکس کلیک کنید
Admin بازدید : 1093 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

Alexandre Pato - Milan (Getty Images)

سایت گل-الکساندر پاتو، ستاره جوان و برزیلی باشگاه میلان این روزها در اردوی سلسائو در رقابتهای المپیک لندن حضور دارد. او  در بازی دوم تیمش یک گل مهم را به ثمر رساند و حالا شاهد صعود سلسائو به مرحله نیمه نهایی این رقابتهاست. پاتو حالا امیدوار است که تیم کشورش مقام نخست را به دست آورد.

ستاره برزیلی میلان در صحبتهایی درمورد حضورش در المپیک لندن گفت:" من احساس خوبی دارم و آرام هستم. می توانم کاری را که می خواهم انجام دهم؛  یعنی بازی کردن و گل زدن تا جایی که ممکن است. ما تیم المپیک خوبی داریم و در راه درستی نیز قرار گرفته ایم. اما 4 سال پیش در چین نیز تیم خوبی بودیم. المپیک سخت است و ما آن سال به مصاف آرژانتین رفتیم و آن ها کمی بهتر از ما بودند. در رقابتهای امسال هم دیدید که چه اتفاقی برای اسپانیا و اروگوئه رخ داد؟!"

به نقل از ac-milan.ir-نخستین پایگاه اختصاصی اخبار میلان ایتالیا در ایران,پاتو درادامه صحبتهایش با مروری برعملکردش در فصل گذشته گفت:" فصل گذشته اصلا فصل خوبی نبود و هرگز نمی خواهم مجددا به آن شرایط باز گردم.خیلی خوشحالم که اکنون در این شرایط هستم. تابستان سختی را پشت سر گذاشتم و در حالی که در تعطیلات بودم تنها به ریکاوری فکر می کردم.همه حواس من به موفقیت در المپیک است."

پس از این که زلاتان ایبراهیمویچ به PSG پیوست ،پاتو بدون شک یکی از اصلی ترین مهره های تیم ماکسی آلگری خواهد بود. او مرد شماره ی 9 میلان در فصل آینده خواهد بود.

این ستاره برزیلی درادامه صحبتهایش گفت:" فلسفه ی جدید باشگاه این است که روی بازیکن های جوان سرمایه گذاری بیشتری داشته باشد و این کاری است که می توان به کمک آن تیم را از نو ساخت. ما به عنوان جوان های تیم با انگیزه هستیم و آماده ی قهرمانی ؛ اما این را نباید فراموش کرد که ما به کمک هواداران نیاز داریم. ما نخواهیم گذاشت که آن ها ناامید شوند."

پاتو درمورد جدایی ایبرا از میلان گفت:"ایبراهیمویچ کار بزرگی برای میلان کرده است. او یک قهرمان واقعی است.اما ما آماده ایم که بدون او نیز موفق شویم. میلان همیشه به دنبال پیروزی بوده ؛ حتی زمانی که بازیکنان بزرگ تیم را ترک کرده اند. ما هنوز هم می توانیم برای فتح اسکودتو بجنگیم. میلان در تمام نقاط قدرتمند است و من مطمئنم که فصل خوبی را خواهیم داشت. ما باید متحد بمانیم. ما می توانیم نمایشی ویژه داشته باشیم. ما به عنوان بازیکنان جوان اماده ایم که اسکودتو را مال خود کنیم."

این مهاجم جوان برزیلی درمورد روزهای حضورش در میلان و برتن کردن شماره 9 روسونری گفت:" روز دوم سپتامبر ، پنجمین سال حضور من در میلان خواهد بود. من جوان هستم؛ اما جزو بازیکن های قدیمی میلان هستم.خیلی خوشحالم که در میلان مانده ام و آماده ام که میلان را به سمت قهرمانی ببرم. چه کسی می داند ؟! شاید شماره ی 9 به من شانس بدهد و بتوانم گل های زیادی به ثمر برسانم.این شماره به تن بازیکنان بزرگی بوده است. فان باستن و ژرژ وه آ این شماره را به تن کرده اند . بالاتر از همه ی این شماره 9 ها، الگوی همیشگی من نیز شماره ی 9 می پوشید. می خواهم تمام افتخارات رونالدو را برای برزیل تکرار کنم. امیدوارم که همه چیز با قهرمانی در المپیک آغاز شود.همه ی این ها پیش نیاز رسیدن به عنوان بهترین بازیکن جهان است."

پاتودرمورد انتشار شایعاتی مبنی بر جدایی او از میلان گفت:"چه تیمی به دنبال من بودند؟! این مهم نیست ،همه ی رسانه ها این را می دانند اما مدیر برنامه های من به خوبی می داند که به هیچ دلیلی قصد ترک میلان را ندارم."

مهاجم برزیلی درمورد انتقادات گتوسو از الگری، مربی روسونری هم صحبت کرد و گفت: "انتقادات گتوسو؟ آلگری تیم را خوب کنترل می کند.من با نحوه ی رفتار برخی از بازیکنان موافق نیستم اما سعی می کنم بیشتر در مورد خودم صحبت کنم. من همیشه پیرو دستورات هستم."

پس از این که در رابطه با باربارا برلوسکونی از او سوال شد گفت :" می خواهم زندگی شخصی ام را از همه چیز جدا نگه دارم. من در حال حاضر آرام هستم و انگیزه ی بالایی دارم."

  • منبع : سایت گل


برچسب ها خبرهای جدید از میلان , پاتو جانشین رونالدو , پاتو در المپیک اندن , اخبارجدید از برزیل , افتخارات پاتو ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عرض سلام خدمت دوستان گرامی . سایت 30download با ارائه جدید ترین مطالب سرگرمی در خدمت شماست . ______________________________________________________ توجه : جهت گذاشتن تبلیغات و نحوه قیمت ها به قسمت تبلیغات بالای سایت مراجعه کنید وبا انتخاب نمودن بنر مورد نظر (به صورت پیام کوتاه ) موافقت خود را اعلام نمایید و پس از واریز کردن مبلغ مورد توافق طرفین بنر شما گذاشته میشود . یاعلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6313
  • کل نظرات : 409
  • افراد آنلاین : 206
  • تعداد اعضا : 1380
  • آی پی امروز : 677
  • آی پی دیروز : 387
  • بازدید امروز : 3,771
  • باردید دیروز : 974
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,771
  • بازدید ماه : 3,771
  • بازدید سال : 192,331
  • بازدید کلی : 11,796,195
  • کدهای اختصاصی
    مدل روز






    مدل لباس مجلسی زنانه 2014

    مدل گوشواره دخترانه طرح 93

    مدل شال ترکی دخترانه تابستان 93

    مدل کت مجلسی مردانه 2014


    طرح های زیبا لاک ناخن دخترانه

    مدل لباس  بهاری دختر بچه ها طرح 93


    طرح های شیک بلوز بانوان مجلسی 2014

    مدل لباس عروس اروپایی 2014


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/8202458.jpg


    مدل های زیبا آرایش چشم عروس

    93


    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/9305328.jpg



    مدل های جدید ماکسی بلند زنانه 2014






    http://up.30download.ir/up/30download/Pictures/11195702.jpg



    مدل مانتو های مارک ITAk

    حوادث روز

    اسیدپاشی بر روی همسر سابق به خاطر داشتن خواستگار

    اسید پاشی بروی صورت زن 23 ساله

    توسط شوهر قبلی اش



    قتل خوفناک همسر و مردی در اهواز





    دستگیری عجیب 48 نفر افغانی در 4 خودرو سواری !+ تصاویر

    جای دادن 48 افغانی

    در 4 خودرو 405




    زن محجبه آمریکایی

    مورد آزار اذیت قرار گرفت


    استخدام مانکن روزی 1میلون تومان